Dobrý den, Sháním programátora, který by připravil systém správy zakázek pro firmu věnující se zpracování studijních podkladů (podkladů pro seminární, bakalářské, diplomové a jiné práce) Systém by měl mít následující parametry: -být na vlastní url (v rámci domény některého webu), kde by se přihlašovali zaměstnanci, klient by se tam dostal ze stránek, kde učinil objednávku -fungovat online, aby bylo možné se přihlásit odkudkoli a mít stále data k dispozici - rozlišovat tři druhy osob - zákazníky(prakticky neomezený počet), zaměstnance (cca 50-150 lidí s možností zaměstnance smazat po ukončení spolupráce) a administrátora (1-3 lidé) - měl by evidovat objednávky z několika webů, přičemž by u objednávky měl být viditelný údaj o tom, ze kterého webu je objednávka, (účely statistické i z pohledu plateb - výhledově budou weby fungovat pro 2 s. r. o. ) - automatické rozesílání mailů (klientovi s uvedením vypočtené ceny a se žádostí o potvrzení zakázky, zaměsnancům o nové zakázce, klientovi o změnách stavu zakázky a potvrzení o přijetí platby - generovat klientům automaticky heslo pro přihlášení za použtí mailu a hesla, nicméně pro klienty, kteří systém nechtějí využívat zasílat faktury, ukázky zakázek, komplet zakázky rovněž odkazem do mailu (bez nutnosti přihlášen) -systém by měl na základě zadaných údajů umět vypočítat klientovi ihned cenu zakázky a dále na základě ceny zakázky vypočítat odměnu pro zaměstnance - systém by mělo být možné jednou za čas promazat (cca 1x za půl roku), aby se v něm nehromadily staré zakázky - automatické generování faktur klientům a zasílání e-mailem - systém by údaje o zakázkách měl přebírat automaticky z formuláře, který by byl vložen na webových stránkách Zaměstnanec by měl mítk dispozici v systému: - možnost vidět veškeré zakázky s informacemi a soubory, které klient nahrál do objednávkového formuláře na webu a k tomu info o odměně, které by se automaticky počítalo 40% z částky, kterou zaplatí zákazník -možnost vidět zákazníkem požadované termíny odevzdání díla a ukázky díla -možnost přiřadit si zakázku - možnost nahrát ukázku (po zaplacení zálohy ze strany klienta pak možnost nahrát 25, 50, 75 či 100% zakázky - % zakázky nastaví admin dle přijaté platby od klienta), možnost nahrát soubor obsahující antiplagiátoskou kontrolu - možnost anonymně komunikovat s klientem přes chat, kde by bylo možné nahrávat i soubory - komunikace v chatu by se měla uzavřít 30 dní po dodání celé zakázky klinetovi - průběžně vidět informaci o tom, zda je zakázka zaplacená či nikoli a kolik % z ceny zákazník zaplatil - možnost pro zaměstnance filtrovat zakázky dle termínu odevzdání, dle oboru, dle typu práce Administrátor by měl mít možnost: - nahlížet do veškeré komunikace mezi klientem a zaměstnancem - vidět veškeré zakázky - měnit údaje v systému (termíny, výši odměny pro zaměstnance, výši ceny pro klienta apod. ) - mít možnost odebrta zakázku jednomu zaměstnanci a přiřadit ji jinému - mít možnost smazat zaměstnance, se kterým byla ukončena spolupráce - zadávat údaje o tom, zda a do jaké výše je zakázka zaplacena - mít v systému základní informace o zaměstnanci (jméno, obory, kterými se zabývá, e-mail, telefon, adresa, druh smluvního vztahu tj. DPP, Žl, pracovní smlouva, číslo účtu) - mít odlišené odměny pro zaměstnance, které již byly vyplaceny, a které nikoli -možnost pro administrátora filtrovat zaměstnance dle oborů působení, dle počtu zakázek, které mají přiděleny, dle toho, zda má zaměstnance nevyplacenou odměnu v systému -možnost přidat novou zakázku přímo do systému Klient by měl v systému mít: - možnost anonymní komunikace se zaměstnancem, který pracuje na jeho zakázce - možnost nahrávat soubory v chatu -možnost vytvořit další objednávku -možnost hodnotit průběh konkrétní zakázky (hvězdičky1-5 a komnetář) - možnost stahovat veškeré soubory, které pro klienta zaměstnanec nahrál (ukázku, část zakázky, celou zakázku) -vidět celkovou cenu zakázky -možnost vidět na základě informace zadané adminem, zda je zakázka evidovaná jako zaplacená - chat by se měl uzavřít po 30 dnech od dodání celé zakázky klientovi, nicméně systém by mlě na základ hesla zůstat i nadále přístupný za účele vytvoření nové objednávky či stahování nahraných souborů nebo hodnocení Podmínkou je rovněž napojení systému na stávající weby společnosti. Děkuji.